Snart lov!

Hej!

Då går vi in på sista veckan innan lov. För nästa vecka är det nämligen påsklov.
På påsklovet ska jag jobba och mest ta det lugnt. Enligt mig så är det väldigt viktigt att vila upp sig under loven med långa sovmorgonar...

Idag har jag haft mitt första seminarium i livet. För er som inte vet vad det är, så innebär det att man läser en uppsats som en annan elev har skrivit och därefter säger man helt enkelt vad man tycker och tänker om den och varför, kort förklarat. Det var på engelska dessutom, men för att vara första gången så tycker jag att det gick mycket bra!

Nu har även försäsongen börjat på specialidrotten. Nu när isen är borta från ishallen så ägnar vi istället tid åt att springa, och träna på gym, vilket är väldigt viktigt för att kunna prestera så bra som möjligt när säsongen väl startar i augusti. 

/John P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0