Välkomna tillbaka!

Hej igen!

Då var bloggen tillbaka efter det oerhört sköna jullovet.
Lovet var kanon om ni frågar mig, där jag mest har tagit det lugnt och träffat vänner.

Det här blir vår sista termin på gymnasiet, det känns riktigt konstigt men samtigit väldigt roligt. Jag menar, för om fem månader då är det slut och alla drar till olika ställen runt om i Sverige, kanske världen. Det kommer kännas konstigt tror jag, att inte träffa sina klasskamrater och vänner regelbundet!

Personligen så ligger en flytt till USA närmast om hjärtat efter studenten, om det blir nu till hösten eller nästa höst återstår att se.

Skolan den här veckan började lugnt, igår hade vi endast en lektion som varade i 45 minuter, medan idag hade vi två lektioner där den ena bara innehöll ett kort betygsamtal. Så livet leker...än så länge!

Ha det gött! Hoppas ni har haft ett bra lov!

/ John P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0