En vecka närmare studenten

Det är väl så som det känns till största delen. Man är väldigt trött på skolan framförallt nu när det börjar närma sig slutet.
Den 9:e juni tar vi studenten och den 7:e juni går vi balen. Det här är två datum man har sett fram emot under en lång tid.
Trots att det kommer bli skönt att sluta, så kommer man även sakna många delar av skolan. Framförallt då vännerna, klasskamraterna och det sociala. Men livet går ju vidare som man säger och nu är det vår tur att sluta skolan.
Personligen så har jag valt att inte söka några högskolor till hösten. Dels eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska plugga samt att jag inte har någon större motivation till ytterligare studier för tillfället. Istället ska jag ägna mig ett år åt att satsa på hockeyn och troligtvis kommer jag flytta till USA i mitten av augusti för att spela i en juniorliga "over there".

Trevlig Helg!
/ John P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0