Tisdag

Hej! Sist men inte minst är det min tur att skriva ett inlägg. På tisdagar är det alltid tid åt projektarbete på förmiddagen, från 10.00 - 11.15. Då har alla i klassen tid åt det här så att man kan samlas och prata igenom sitt projektarbete och arbeta tillsammans. Därefter har vi svenska B, vilket är en kurs som baseras mycket på litteraturhistoria. Ett ämne som är rätt lugnt enligt mig, där man kan sitta och ta det lugnt på lektionen helt enkelt. Något som inte är så vanligt på natur tyvärr... Efter lunch så har vi idrott, som för dagen ägnades åt Hjärt-och lugnräddning. Något som var riktigt givande, jag fick ju hjälpa Johan idag direkt på plats när han var nära på att avliva av hunger... Dagen avslutades med en fysiklektion, där vi arbetar med elektriska fält.Det kanske inte säger så mycket för er, det gör det tyvärr inte för mig heller... Ska bli roligt att kunna underhålla på bloggen här under läsåret, hoppas ni uppskattar det! Veckans låt: Heart of gold - Congaman. Grymt bra beat helt enkelt. Ciao! ///John P

Kommentarer
Postat av: LoL

Varför lät du inte Johan dö?

2011-09-28 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0