Fredag

Fredagar är alltid otroligt sköna då vi har få lektioner eller som vissa i gruppen på segymnasiet inga lektioner alls. Idag var det för min del specialidrott och kemi b som stod på schemat. För er som inte har läst informationen om oss som bedriver bloggen så går jag natur/natur med specialidrott bandy vilket gör att jag har en lektion varje dag på schemat som innebär någon typ av träning. För tillfället så tränar vi styrka och smidighet eftersom det är försäsong vilket gör att vi inte har några ispass med bandygymnasiet på skogsvallen än. På kemin så har vi organisk kemi vilket innebär att man får lära sig att skriva strukturformler och lär sig hur olika organiska ämnen beter sig vid oxidation och dylikt. Ni får ursäkta det sena inlägget då jag har åkt hem till karlstad där mina föräldrar bor och jag bodde innan jag flyttade till Nässjö för att satsa på bandyn.

Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0