KåHå's måndag

Jag tänkte berätta om min måndag (fast det idag är tisdag)
Anledningen till det är att jag haft fult upp med arbete privat och därmed inte hunnit blogga. Idag hade jag inga lektioner heller, därav inget att skriva om idag.

Måndagen började alltså med ett seminarium på biologin. Vi i klassen hade blivit tilldelade varsin text på ungefär 10 A4 sidor. Alla texter handlade om ekologi.
Uppgiften var sedan att återberätta texten inför de andra i klassen. Du skulle också ha skrivit en sammanfattning som en annan person i klassen samt läraren hade fått läsa.

Denna person skulle sedan ställa frågor till dig och ge dig beröm respektive kritik på din samanfattning.
Hoppas ni hänger med på uppgiften.

Jag hade sedan ett fysikprov på området magnetism, vilket jag klarade bra tror jag. Sedan var måndagen slut för min del.


// KåHå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0